• Pàgina d'inici
  • Arxiu d’articles
  • Documents
  • La meva tasca com a regidor 2009-2011
  • Activista veïnal
  • Contacta’m
  • L’opinió del ciutadà

Sant Cugat, versió original

En aquest bloc explico la meva tasca com a activista veïnal, com a regidor independent de l'oposició a l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès (2009 – 2011) i la meva activitat com a portaveu del Partit – Plataforma Veïnal UASC (2011 – 2015) – Jaume Massanés i Papell —

Feeds:
Entrades
Comentaris
« Transparència, practiquem amb l’exemple
Qui porta el control d’implementació de les Mocions Institucionals ? »

Posicionament de UASC a les eleccions municipals de l’EMD de Valldoreix

19 Març 2015 per Jaume Massanés i Papell

uasc-vdx-marc-2015(Fotografia de Cugat.cat)

UASC ha participat en la majoria de reunions que s’han celebrat entre els partits de l’oposició de Valldoreix per aconseguir l’objectiu d’unir forces per formar una candidatura forta i unitària per presentar-se a les eleccions municipals.
Malgrat els intents, des del principi la coalició Valldoreix Decideix es va negar rotundament ja que exigia ser el pal del paller de tota l’oposició absorbint totes les altres formacions sota el paraigües d’unes primàries que ja estaven consensuades en favor del candidat d’ERC.
Avui també us podem anunciar que, després de molts mesos de negociació, tampoc s’ha pogut tancar un pacte amb Gent per Valldoreix per incompatibilitat amb certs protagonismes personals i falta d’acord per l’assignació de las vocalies que UASC podia proporcionar, depenent del resultat electoral, a la coalició.
UASC lamenta que no s’hagi aconseguit la unitat d’acció per donar al poble de Valldoreix una alternativa valida contra el mal govern d’aquests últims quatre anys del senyor Puig i el seu equip.
Es absolutament necessari treure Convergència i Unió de l’EMD perquè el seu únic objectiu és convertir Valldoreix en un barri més de Sant Cugat i exportar el seu model immobiliari, encara que això suposi acabar amb el model actual que tan estimen els valldoreixencs. Els canvis, permutes, cessions o millor dit, el regals de terrenys que el senyor Puig ha fet a Sant Cugat així ho demostren. També cal recordar els projectes que pensen fer sense cap consulta prèvia a la gent, com la nova centralitat i la transformació de l’entorn de l’Estació.
Davant d’aquesta situació la Plataforma Ciutadana (administrativament partit polític) UASC s’ofereix com a partit, municipalista i independent, per liderar un canvi en la manera de fer govern a Valldoreix. Volem retornar l’EMD a la gent. Volem obrir una finestra d’aire fresc que no estigui contaminat amb idees i persones que ja han completat el seu cicle polític a Valldoreix.
Nosaltres volem aportar la regeneració democràtica basada en l’aplicació més àmplia de una veritable participació ciutadana. Nosaltres, en aquestes eleccions ens presentem amb l’objectiu de obtenir una o dues vocalies que ens han de servir com a inici per anar consolidant la nostra presència i com a preparació per presentar-nos d’aquí a quatre anys amb la idea d’obtenir la Presidència de l’EMD.
Des d’aquí fem una crida a tots els valldoreixencs que vulguin col·laborar per defensar el Valldoreix de sempre i el respecte als valors bàsics de la democràcia perquè s’incorporin a la nostra plataforma ciutadana (uasc@uasc.cat)

Podeu descarregar els nostres compromisos electorals per a Valldoreix a:
http://uasc.cat/press/el-nostre-compromis-per-valldoreix-2/

Destaquem entre altres:

  • Defensar la identitat i el model actual de poble, davant de l’especulació immobiliàri.
  • Recuperar els terrenys cedits a l’ajuntament de Sant Cugat.
  • Parar els projectes de la Nova Centralitat i aparcament soterrat/centre comercial a l’estació (tal com ho proposa l’EMD actual).
  • Millorar el conveni econòmic i de serveis entre l’Ajuntament i la EMD, amb una relació de tu a tu i amb la màxima transparència.
  • Potenciar una veritable participació ciutadana, fent que la seva opinió majoritària sigui vinculant.
  • Potenciar el Consell de la Vila com òrgan consultiu de l’EMD.
  • Portar a consulta popular tots els projectes urbanístics proposats per l’EMD o l’Ajuntament que no hagin estat detallats i votats en els programes electorals.
  • Com una eina més per potenciar la participació ciutadana promourem una modificació del Reglament de Participació Ciutadana perquè el destí d’un cinc per cent del pressupost anual de l’EMD ho decideixi la ciutadania a través del Consell de la Vila.
  • Crear llocs de trobada per la  joventut.
  • Estudiar la implantació d’una veritable policia de barri.
  • Recolzament a les persones en risc d’exclusió i pèrdua del seu habitatge.
  • Combatre la pobresa energètica.
  • Restablir la doble direcció en el carrers que les seves característiques ho permetin.
  • Ens oposarem a que l’avinguda del Baixador sigui una via d’alta velocitat.
  • Posicionament contrari a que la pedrera Berta es converteixi en un abocador de bales d’ecoparc.

Mitjans de comunicació:

Cugat.cat:  http://www.cugat.cat/noticies/politica/107977/la-uasc-es-presenta-en-solitari-a-valldoreix

SantCugatInforma: http://santcugatinforma.com/2015/03/uasc-es-presentara-en-solitari-a-les-eleccions-de-lemd-valldoreix/

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Relacionats

Arxivat a Democràcia, Eleccions, Participació, UASC, Valldoreix |

  • TRADUCCIÓ A L'ANGLÈS
  • Introdueixi el seu correu electrònic i faci clic per subscriure’s a aquest bloc i rebre notificacions dels nous articles. (Recordi llegir les instruccions quan rebi un correu de verificació.)

  • canal youtube uasc

  • l’opinió del ciutadà

  • Entitats i Associacions

    • AA.VV. Ca n'Enric La Miranda
    • AA.VV. Can Mates
    • AA.VV. Centre-Estació
    • AA.VV. El Monestir
    • Casal d'Avis de Valldoreix
    • El Mussol
    • L'Ateneu
    • La Floresta Pearson
    • Santcugat Entitats
    • Teatre La Unió
  • Institucions

    • Ajuntament de Sant Cugat
    • EMD Valldoreix
    • Síndic de Greuges
  • Mitjans

    • Canal Youtube UASC
    • Diari de Sant Cugat
    • Informatiu de Valldoreix
    • Radio La Floresta
    • Radio Sant Cugat
    • Sant Cugat Informa
    • Sant Cugat Opina
    • Tot Sant Cugat
    • Un altre Sant Cugat
  • Santcugatencs

    • David Hernandez Llonch
    • Xavier Salvans – fotograf
  • Entrades més vistes

    • El meu llegat com activista veïnal i polític
    • El meu últim article
    • Per a coneixement de la població de Valldoreix
    • Nosaltres no ho faríem
    • A Les Planes encara queda molta feina per fer.
  • Calendari d’articles

    Març 2015
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
    « febr.   abr. »
  • Estadistiques

    • 33.293 Visites
  • La meva tasca com a regidor

  • Qui soc ?


    Soc català, independentista i d'esquerres... però també un santcugatenc que vol un ajuntament transparent, més proper a totes les persones, socialment més just i que potencií la participació com eina de cohesió ciutadana.

  • L’antic Un altre Sant Cugat

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

WPThemes.


Privadesa i galetes: aquest lloc utilitza galetes. En continuar utilitzant aquest lloc web, accepteu el seu ús.
Per a obtenir més informació, inclòs com controlar les galetes, mireu aquí: Política de galetes
  • Segueix S'està seguint
    • Sant Cugat, versió original
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • Sant Cugat, versió original
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d bloggers like this: