• Pàgina d'inici
  • Arxiu d’articles
  • Documents
  • La meva tasca com a regidor 2009-2011
  • Activista veïnal
  • Contacta’m
  • L’opinió del ciutadà

Sant Cugat, versió original

En aquest bloc explico la meva tasca com a activista veïnal, com a regidor independent de l'oposició a l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès (2009 – 2011) i la meva activitat com a portaveu del Partit – Plataforma Veïnal UASC (2011 – 2015) – Jaume Massanés i Papell —

Feeds:
Entrades
Comentaris
« El TSJC un tribunal amb un biaix clarament polític.
Compromís per millorar els Plens Municipals »

L’ajuntament fa un seguiment acurat de la qualitat de les obres ?

12 febrer 2015 per Jaume Massanés i Papell

foto 1Com un exemple es fa difícil d’entendre que quan es va arranjar el Camí de Can Pagans, per millorar els accessos a l’escola de La Floresta, no es tingués en compte la recollida de les aigües pluvials en dies de pluja intensa.

En les fotos que acompanyem es pot observar com en dies de pluja intensa les aigües pluvials envaeixen la calçada i les voreres dificultant el pas de cotxes i persones. Esperem que sense més dilació s’instal·li un recol·lector d’aigües pluvials.

foto 4Davant d’aquesta experiència volem recordar la importància de tenir en compte la recollida d’aigües pluvials que baixen de les zones boscoses quan s’iniciï el proper pavimentat de carrers de La Floresta, molts d’ells amb fortes pendents.

Per acabar una pregunta, abans de tirar l’asfalt als carrers de La Floresta arranjaran el mal estat històric del clavegueram o ho faran després de fer una despesa de 2,5 milions d’euros ?

Mitjans:

Cugat.cat: http://www.cugat.cat/noticies/politica/106875/la-uasc-demana-un-recol%25B7lector-d_aig%25FCes-pluvials-al-cami-de-can-pagan

Sant Cugat Informa: http://santcugatinforma.com/2015/02/uasc-exigeix-un-recol%C2%B7lector-daigues-als-accessos-de-lescola-la-floresta/

TOT Sant Cugat: http://www.totsantcugat.cat/ca/notices/2015/02/la-uasc-denuncia-la-qualitat-d-algunes-obres-que-fa-l-ajuntament-26661.php

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Relacionats

Arxivat a Districtes, Mobilitat, Pressuposts |

  • TRADUCCIÓ A L'ANGLÈS
  • Introdueixi el seu correu electrònic i faci clic per subscriure’s a aquest bloc i rebre notificacions dels nous articles. (Recordi llegir les instruccions quan rebi un correu de verificació.)

  • canal youtube uasc

  • l’opinió del ciutadà

  • Entitats i Associacions

    • AA.VV. Ca n'Enric La Miranda
    • AA.VV. Can Mates
    • AA.VV. Centre-Estació
    • AA.VV. El Monestir
    • Casal d'Avis de Valldoreix
    • El Mussol
    • L'Ateneu
    • La Floresta Pearson
    • Santcugat Entitats
    • Teatre La Unió
  • Institucions

    • Ajuntament de Sant Cugat
    • EMD Valldoreix
    • Síndic de Greuges
  • Mitjans

    • Canal Youtube UASC
    • Diari de Sant Cugat
    • Informatiu de Valldoreix
    • Radio La Floresta
    • Radio Sant Cugat
    • Sant Cugat Informa
    • Sant Cugat Opina
    • Tot Sant Cugat
    • Un altre Sant Cugat
  • Santcugatencs

    • David Hernandez Llonch
    • Xavier Salvans – fotograf
  • Entrades més vistes

    • El meu llegat com activista veïnal i polític
    • El meu últim article
    • Per a coneixement de la població de Valldoreix
    • Nosaltres no ho faríem
    • A Les Planes encara queda molta feina per fer.
  • Calendari d’articles

    febrer 2015
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
    « gen.   març »
  • Estadistiques

    • 33.293 Visites
  • La meva tasca com a regidor

  • Qui soc ?


    Soc català, independentista i d'esquerres... però també un santcugatenc que vol un ajuntament transparent, més proper a totes les persones, socialment més just i que potencií la participació com eina de cohesió ciutadana.

  • L’antic Un altre Sant Cugat

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

WPThemes.


Privadesa i galetes: aquest lloc utilitza galetes. En continuar utilitzant aquest lloc web, accepteu el seu ús.
Per a obtenir més informació, inclòs com controlar les galetes, mireu aquí: Política de galetes
  • Segueix S'està seguint
    • Sant Cugat, versió original
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • Sant Cugat, versió original
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d bloggers like this: