• Pàgina d'inici
  • Arxiu d’articles
  • Documents
  • La meva tasca com a regidor 2009-2011
  • Activista veïnal
  • Contacta’m
  • L’opinió del ciutadà

Sant Cugat, versió original

En aquest bloc explico la meva tasca com a activista veïnal, com a regidor independent de l'oposició a l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès (2009 – 2011) i la meva activitat com a portaveu del Partit – Plataforma Veïnal UASC (2011 – 2015) – Jaume Massanés i Papell —

Feeds:
Entrades
Comentaris
« Senyor Puignero, deixi de manipular
Moció per donar impuls a la signatura d’un futur Pacte Nacional per la Laïcitat »

Parc natural de Collserola: Les coses clares

25 Octubre 2010 per Jaume Massanés i Papell

El president comarcal d’ICV, el regidor santcugatenc Xavier Boix, ha retret una actitud ‘passiva’ del govern de Recoder durant els tràmits per declarar Collserola parc natural. En un acte de partit al Centre d’Informació de Collserola, el secretari general dels ecosocialistes, Joan Herrera, ha assegurat també que la formació ha estat clau per aconseguir la protecció de la serra.

Sant Cugat és un dels nou municipis que ha participat en els tràmits per constituir el parc natural. Segons el president comarcal d’ICV, el regidor santcugatenc Xavier Boix, el paper de l’equip de govern ha estat ‘passiu’ i de poca sensibilitat mediambiental.

Les al·legacions de l’Ajuntament volien retallar o donar fragilitat al futur parc. No només ha estat passiu, en alguns moments ha anat en contra de la declaració de parc natural.

Boix atribueix a la iniciativa de la Generalitat la protecció de Can Busquets i considera que, si depengués de l’equip de govern, no s’hauria inclòs dins dels límits del parc natural.

En la trobada ecosocialista a Vallvidrera, el candidat d’ICV-EUiA a la presidència de la Generalitat, Joan Herrera, ha destacat la coherència de la seva formació durant els tràmits per declarar Collserola parc natural.

Quan tothom menysprea el que s’ha de posar en valor, com Collserola, nosaltres ho posem en valor. Fa uns anys, CiU no volia Collserola com a parc natural.

A més, la directora general de Medi Natural, Núria Buenaventura, ha assegurat que la presència de tres forces polítiques dins del govern no ha endarrerit el procés.

El procés no ha estat més llarg que qualsevol altre declaració de parc natural. Els processos administratius sempre endarreixen.

Els ecosocialistes han apuntat que els espais naturals protegits han augmentat un 50% durant els governs de coalicions d’esquerres.

Resum notícia Radio Sant Cugat

http://www.radiosantcugat.cat/noticies/Politica/56165.htm/icv_acusa_l_equip_de_govern_de__passivitat__en_el_proces_per_protegir_la_serra_de_collserola

41.471864 2.082139

Share this:

  • Comparteix
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Relacionats

Arxivat a Medi Ambient |

  • TRADUCCIÓ A L'ANGLÈS
  • Introdueixi el seu correu electrònic i faci clic per subscriure’s a aquest bloc i rebre notificacions dels nous articles. (Recordi llegir les instruccions quan rebi un correu de verificació.)

  • canal youtube uasc

  • l’opinió del ciutadà

  • Entitats i Associacions

    • AA.VV. Ca n'Enric La Miranda
    • AA.VV. Can Mates
    • AA.VV. Centre-Estació
    • AA.VV. El Monestir
    • Casal d'Avis de Valldoreix
    • El Mussol
    • L'Ateneu
    • La Floresta Pearson
    • Santcugat Entitats
    • Teatre La Unió
  • Institucions

    • Ajuntament de Sant Cugat
    • EMD Valldoreix
    • Síndic de Greuges
  • Mitjans

    • Canal Youtube UASC
    • Diari de Sant Cugat
    • Informatiu de Valldoreix
    • Radio La Floresta
    • Radio Sant Cugat
    • Sant Cugat Informa
    • Sant Cugat Opina
    • Tot Sant Cugat
    • Un altre Sant Cugat
  • Santcugatencs

    • David Hernandez Llonch
    • Xavier Salvans – fotograf
  • Entrades més vistes

    • El meu llegat com activista veïnal i polític
    • El meu últim article
    • Per a coneixement de la població de Valldoreix
    • Nosaltres no ho faríem
    • A Les Planes encara queda molta feina per fer.
  • Calendari d’articles

    Octubre 2010
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    « set.   nov. »
  • Estadistiques

    • 33.293 Visites
  • La meva tasca com a regidor

  • Qui soc ?


    Soc català, independentista i d'esquerres... però també un santcugatenc que vol un ajuntament transparent, més proper a totes les persones, socialment més just i que potencií la participació com eina de cohesió ciutadana.

  • L’antic Un altre Sant Cugat

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

WPThemes.


Privadesa i galetes: aquest lloc utilitza galetes. En continuar utilitzant aquest lloc web, accepteu el seu ús.
Per a obtenir més informació, inclòs com controlar les galetes, mireu aquí: Política de galetes
  • Segueix S'està seguint
    • Sant Cugat, versió original
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • Sant Cugat, versió original
    • Personalitza
    • Segueix S'està seguint
    • Registre
    • Entra
    • Copy shortlink
    • Report this content
    • Visualitza l'entrada al Lector
    • Manage subscriptions
    • Collapse this bar
 

S'estan carregant els comentaris...
 

    %d bloggers like this: