Tal com esta explicat en el escrit anterior pot motivar automàticament a la persona que ho llegeix una pregunta: PERQUÈ ES DIU QUE NO?.
Quan un representant del poble sigui del color polític que sigui, demana en aquest cas en el lloc pertinent (ple del Ajuntament) UNA MILLORA IMPORTANT PER LA GENT DEL BARRI, POBLE, CIUTAT, ETC., i se li nega ha de ser per motius justificats i explicat de forma entenedora per qui ho nega.
En un moment de crisi important que la gent esta patint es d’agrair a la gent que mana, que els hi preocupi solucionar problemes antics, difícils i molt cars, quan es presenten ajuts econòmics inesperats (Sorea).
Vull recordar que quan el president Zapatero va fer efectiu el “Pla E” tots els ajuntaments van córrer a demanar els ajuts econòmics per millorar o solucionar els dels seus conciutadans. Aquí a Mira-sol per exemple es van fer algunes millores, per cert en carrers que ja eren asfaltats, com va pasar en altres llocs, però no es va fer cap intervenció en els nostres carrers que penso son els mes necessitats.
Per desgracia les motivacions dels politics es mouen per camins diferents a les inquietuds ciutadanes, quan aquests no son prou forts per exemple amb el seu vot.
Lamento personalment que els nostres dirigents no tinguin la sensibilitat mínima per actuar quan es pot econòmicament, en favor de la gent que esta patint durant molts anys el abandonament del seu Ajuntament, en els carrers sense asfaltar, serveis de neteja, aigua, il·luminació, electricitat (torres), gas, etc., etc..
La prepotència es la causa d’aquestes situacions i els interessos particulars son els fills de la prepotència.
Moltes Gracies, Jaume Massanés per la teva preocupació en favor dels veins, no et conec de res, pero vull fer te saber que aplaudeixo la teva gestió i no afluixis.
Joan Duró.
Una veu del veins.
Deixa un comentari